Monday, November 22, 2010

Yeahh Oh Yeahh . Eksiden Babeh

Ini kes semalam punya stories . nak kongsi degan korang semua yang kenali aku ni :))

Yang Mengikuti Trip ini Motor aku naek dengan Amirul Asyraf . Tun bersama Amer and Akmal bersama Safwan

Pada mula nyaa trip nyaa nak pergi ke chepor , jadi tu memang jadi ,
tapi masalah time balik tu yang tak menjadi . haishh . sungguh sedih perasaan ini .
cewahhh . macm ponggong lembu punya ayat . haha . Sampai je Ulu chepor . kami pon terjun la sungai . redah jee . . sejuk tak sejuk . . lepas tu awan plak mendung . . . tengah syok punya syok mandi . tengok2 hujan dah turun . Kelam kabut kami naek atas . siap2 . bergerak untuk balik ke rumah .
Di sini lahh mula adegan pelbagai-bagai yang menyakitkan . Haihhh , Pada mula nya Motor si Safwan ni tayar belakang sudah pancit . Time hujan2 tu pegy cari jugak . naseb baek ade tulis signboard besar2 . Abang Ehsan / Tayar pancit Call 017********* . Berehat lahh bawah tu kejap . then tayar pon dah siap . kami pun bergerak pulang ke taman halaman . Haihhh . . . Kalau tidak perkara Eksiden ni tak kan berlaku , yang si Akmal ni nak bawak sangat tengah highway dengan tak ada experience nyee . dia pun tukar rider dengan si Safwan ni . Kami pon dah kedepan laa . Tengok Belakang tengok dah tada . tunggu la kejap . hati pon rasa tak sedap hati. kami patah balik. tengok2 si akmal ni dah tergolek tepi jalan dgn menantang ape dea mencarut , HAHA . yang safwan ni lutut luka tapi still tengok motor ok ke tak . haha . sempoi betol . . lepas tu yang member aku belakang ni Amirul bawak lah si Akmal ni . and aku bawak lah si Safwan naek motor aku . lagi 300 meter nak sampai rumah . dekat trafic light . sejarah aku pula muncul , SUPERMEN tengah jalan2 yang Safwan ni tergolek buat kali kedua . haihh. kesian dea . satu hari 2 kali dea eksiden . Aku bengang gile dengan teksi warna hitam . mula2 die himpit aku nak masuk trafic light kanan . aku break . then macm mana ntah mungkin jalan licin , aku ta sedar pape .Bangun2 jarak aku dengan motor 5 meter . naseb baek motor tak rosak apa2 . just side mirror belah kanan pecah . Tapi yang buat aku tak tahan sangat . Si Safwan ni boleh plak buat lawak time2 hujan tu yang kesiannye member aku ni lah safwan jatuh motor 2 kali dalam sehari . Habis baju2 seluar kami koyak macm budak minta pengemis . HAHAHAHAHA . . samdoll betol . kelam kabut sgt , malu punya pasal . angkut motor .
  balik taman . tengok2 luka dekat kedua2 belah kaki n tangan , Wuhuuuuuu . experience kali ke2 aku jatuh motor . tapi yang ni sempoi sikit . Extreme katekan . SUPERMEN tengah jalan . HAHA .

P/s:Pandai2 lah korang faham sendiri . aku pon tak tau ape yang aku tulis . syok sendiri pon ada. HAHA

PENGAJARAN : JANGAN LAH MENUNGGANG MOTORSIKAL KETIKA HUJAN .INGAT LAH ORANG TERSAYANG  :D HAHAHAHAHAHA ^^ .

3 comments: