Friday, December 31, 2010

Tomorrow back to Hostel again

Sadness :'( .


Ingatkan dapat lah bebas dari dunia hostel ni . Sudah nak masuk 2011 ni lah baru nak dimasukkan ke dalam Hostel balik . Cukup lah dulu dari form 1 sampai form 3 aku duduk asrama bagai penjara pudu raya . Hah . Mungkin ini dah takdir jalan hidup aku , Aku kena terima dengan hati yang terbuka untuk belajar sampai ke menara gading , untuk bukti bahawa aku boleh melakukan :') . Wish me luck ok :") . Dan kawan aku yang berada di Ipoh sana . Nanti kalau ada masa . Aku balik lah sana . Serius rindu gila doe korang , Tapi nak buat macam mana . Dah ini lumrah hidup aku untuk tidak bersama korang semua ;'( . Aku terpaksa akur dan turuti kehendak orang tua ku . Harap korang yang dekat sana tak akan lupa kan aku deh :') . Aku akan sentiasa ingat korang . Sebab korang member aku 1st and the last tahu . Tiada siapa pun boleh REPLACE korang .Orang lain pun boleh berjaya mendapat . Why not ? Lepas ni kita pula ? Mana thu kan . So belajar lah dari sekarang . Tak rugi kalau belajar . Buangkan sifat malas di dalam diri dan bertekad untuk belajar dan mengetahui benda yang kita tidak tahu .Itu sesuatu perkara yang baik untuk kita belajar dan mengingati sesuatu perkara . Aku pun dah tak larat nak mengupdate ,Ayat aku ni pun kadang2 aku tak faham nak di bace doh -.- . Korang faham ? kalau faham tu Alhamdullilah la kan . :')) .

2 comments: